#4 Kde se vidím za 10 let (7 Days Project)

20.11.2014 18:04

7 Days Project

Další den.. Další článek.. :P
Když jsme byli všichni malí, každý jsme měli jasnou představu o tom kým chceme být. :) Já chtěla být učitelkou... jaká to hrozná představa nyní.. :D Ovšem, když jsem se začala rozhodovat kam půjdu na školu, už to taková brnkačka nebyla.. :) To známe asi každý.. ale rozhodla jsem se... a doufám, že dobře :) Vzhledem k tomu, že mě grafika baví, naplánuji nějakou velkou změnu. Za deset let bych chtěla už mít dávno něco procestováno. Ano, mým velkým snem je cestovat. Chtěla bych navštívit místa jako Stonehenge, Machu Picchu, nějaké ostrovy atd..
Možnáá mít hotovou vysokou školu, ale kdo ví.. Ještě nejsem pořádně rozhodnutá co a jak :) Každopádně dále bych chtěla mít zařízený byt či nějaký menší domek :) Mít stále přítele :) Žít poklidný, ale stále zajímavý život :) Pracovat jako grafička nebo cokoliv s tím s pojeného :)
Další možnost, která mě napadla je, že bych mohla být spisovatelkou.. Ale, že by mě to zrovna táhlo to ne :) Také bych možná, mohla být umělkyní. Ovšem v dnešní době to nemají umělci vůbec jednoduché :( :D Takže mým hlavním cílem je mít vlastní bydlení :) Bydlet společně s přítelem, užívat si mládí :D a být HAPPY :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

#4 Kde se vidím za 10 let (7 Days Project)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek