#5 Jak jsem se změnila v předešlých 2 letech (7 Days Project)

21.11.2014 10:40

7 Days Project

To to, ale rychle uteklo.. to už je pátek?? :O Já mám dneska volno, protože má naše škola den otevřených dveří.. :P Sice nechápu, proč mám volno, ale zaručeně se mi to líbí :3 Už nebudu dál zdržovat a můžeme se pustit do dnešního tématu.. :) 

Každý se měníme, každý jsme něčím výjímečný, každý dospíváme... Moje nejzásadnější změna byla tehdy, když jsem přešla v 5. třídě na jinou školu.. Noví lidé, nové prostředí prostě nová škola.. :) Během těchto let na základce se toho stalo strašně mooc :) Ale především, jsem ráda za kamarády a kamarádky, které jsem tam poznala a kamarádím se s nimi do teď :) Bez nich bych těžko byla takovou jaká jsem teď :) Takže jim DĚKUJU :) Během posledních dvou let už jsme si jenom užívali základku. Osmá třída teda byla na učení pro mě asi nejtěžší, ale i přesto jsme dělali to co vždycky :) Ze všeho jsme udělali tu největší blbost jaká jde. Pořád jsme se smáli a užívali si to, že se ještě nemusíme o nic starat :) V posledních dvou letech jsem se asi změnila, ale ne natolik abych se vzdala svého šíleného smíchu, šílených nápadů, a šílené sebe vůbec :D 
Ono se řekne dva roky... Ale ona je to dlouhá doba. Stalo se toho vážně hafec. :) Vzhledem k tomu, že jsem byla v lázních (což vám teď bude připadat jako nesmysl) jsem, ale asi dospěla. Lépe řečeno uvědomila jsme si co všechno mám, a že za to můžu být vděčná. :) Naučila jsem si udělat chvilku jen sama pro sebe. Občas se mi nechce nic dělat (to určitě všichni známe) a tak si prostě udělám den pro sebe a jen se válím, prohlížím We heart it, piju čaj či kakao a nenechám se nikým rušit :) Dokonce v těchto dnech nechodím ani na facebook :) Facebook je strašná ztráta času.. :D Vzhledově jsem se změnila asi víc. Noo, i když někdo říká, že jsem se změnila. Někdo říká, že ne :D Tak posuďte sami ...

Podle mě ano, změnila jsem se hodně :) Jak v chování, vzhledu, vyspělosti atd.. Ono přeci jenom probíhá během dospívání spoustu věcí co vás změní. Ať už k lepšímu či horšímu :) Mám se ráda taková jaká jsem teď :) A doufám, že mě mají rádi takovou i ostatní :)
To by bylo z dnešního článku vše :) Musím se omluvit.. Dneska odpoledne odjíždím na víkend pryč, takže 7 Days Project dokončím až přijedu.. Jinak to nejde bohužel.. :( :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

#5 Jak jsem se změnila v předešlých 2 letech (7 Days Project)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek