Halloween

20.10.2014 18:51

Blíží se nám všem známý HALLOWEEN!
Těšíte se?? Slavíte jej?? Já ani moc ne, :D ale letos máme na intru nějakou halloween párty, kde mám vystoupení :3 takže se těším :3
Včera mě chytila taková tvořící nálada a šla jsem si vydlabat dýni. Není, to zas tak těžké :P 

Nejdříve musíme dýni vydlabat :D nic složitého :P ochutnejte, to co vydlabete, je docela dobré :)


Poté už stačí jenom vykrojit obličej, který si sami navrhnete :)


Nakonec vložíme svíčku a zapálíme :) Já mám dýni na okně do ulice (doufám, že ji nikdo neukradne) :D Podle mě to na halloween skvěle oživí jinak prázdné ulice :)

Naprosto jednoduché :) :) A co vy a vaše dýně neboli strašáci?? Pokud jste vyráběli, pochlubte se, můžete mi je poslat např. na facebooku na stránku :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

 

Halloween

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek